22 August 2008

sekitar pesta buah-buahan tempatan bro...08

kami di pihak brader baru saje selesai melancarkan pesta buah-buahan tempatan yg berlangsung di perkarangan bilik 2.9 mahalllah talhah pinggiran.. byk buah diperkenalkan seperti buah moktey (rambutan), buah duriye (durian), salak, nangka dan juga rambai... kami sgt gembira dpt menikmati buah-buahan ini walaupun agak terkilan pabila ah-long @azmi mula mengutip wang berjumlah RM3 per kapla sejurus selepas kami selesai menikmati buahan2 tersebut... berikut sekitar majlis pelancaran:










13 comments:

AJEBISO said...

berat puok dio..dok ajok doh make buoh..cewo gini gak..hahah

comet-star said...

hihihih....sorry2.. bkn salah ibu mengandung

parang said...

blah la budak2 talhah dekuk xnak da ajk2 bdk2 umah mkan skali.....

Anonymous said...

dah la tak ajak sister skali..isk3...

aqilahizani said...

takpe anon...nnt sisters buat aktiviti yg lg best...(cam ayat jeles la plk)...huhuhu

iryany said...

lenkali ktorang bbq xyah dh bagi brothers..kdekut!

Anonymous said...

Len kali kalo ajak tak datang siapla korang.. akan ku selam kpale dalam lautan api..

Anonymous said...

haah eh.....kalo sis wat bbq, if ade lbh, mst kasi kat bro....tp, bro x mcm tu pn.....knp kite igt dorg???sdgkan dorg x terigt kat kite pn......hm....

Anonymous said...

masalahnye,bro makan buah...yang lebih,biji2 buah...sis stil nak ke???kehkehkeh

Anonymous said...

ape yg masalahnye ngn makan buah? kitorang makan ikan pon bkn bg tulang ikan kat bros...bener tak??...selamat berpuasa!!

Anonymous said...

apola itu pn nk terasa2 hati.. ilek2 sudey..buah je punnnnn..matang sikit.. matangg!!

son goten said...

selama ni aku tgk gambar2 buah2an ni mcm biasa je..takde la menarik sgt pn, tp entah mengapa aku tgk hari ni tiba2 jadi lain..isi durian tu kuning sgt kottttt..arghhh sedapnyaa duriann!!!!!!! sape2 ada dusun durian kt kuantan tu nnt bwkla durian satu lori ke clss..aku kempunan..huuuuhuhuuuu~~~~

iryany said...

tbe2 aku cam x sabau nk tunggu jamuan raya batch..yeeha!