08 December 2008

its just the beginning...

salam aidil adhar to all
these are some pics from ipins majlis....
ill upload the rest in due time

-masterpiece-











32 comments:

IIUM Pharmacy 6th Batch said...

alhamdulillah selamat dikahwinkan. tahniah ipin dan isteri, 'atiqah. semoga berbahagia selalu

shamel said...

Sweet btol dua2 orang. =)
Slmt pngantin baru utk ipin n' kak tiqah ea~

a medical student said...

1001 tahniah. semoge berkekalan sampai ke sana =)

great pictures!

thousands medical students said...

tahniah kpd pasangan mempelai.. taqi, tau la super beginner tp tgkp la byk sket

masterpiece said...

i thnk mcm bnyk je...including those in my flickr...dnt fget t singgah...

Anonymous said...

ko nmpk tmbm la dlm gmbo pen. anyway, thniah.

Anonymous said...

tembam la ko ipen...anyway tahniah..

next pengantin.. said...

salam..alhmdulillah dah slmt diijabkabulkan...smoga bhagia ke ank cucu..jage kak tkah leklok..bimbimg la bahtera rmh tgga ke jln yg dredhai Allah...(p/s:bile la ktorg nk dpt ank buah ni...hehe)

tumpangbahagia said...

salam...alhamdulillah, dah selamat diijabkabulkan.. tahniah lah kepada ipin n tiqah.. semoga perkahwinan yang dibina kekal sampai ke anak cucu...dan semoga ini adalah sbg titik permulaan bagi sebuah keluarga bahagia....bagi sesape yang rasa berkemampuan macam ipin, bolehlah cepat2..

next pengantin said...

ni ha.. mana gambar lagi ni? ktorang xsabar nak tngok..post la bnyak2..

Anonymous said...

tahniah wat pasangan merpati dua sejoli ibarat pinang dibelah dua

curious said...

sape next pengantin tu? ble nk wt "pengumuman" kt dpn?

anonimus said...

meh kita buat spekulasi..sape?? jeng3

hemispherectomy said...

pen, nnt ko dh dpt ank aku nk dokong ank ko.

hehe said...

nak dukung jugak!

whitishpink said...

CONGRATZ IPEN & KAK TIKAH!!
smoge korg sentiase bahagia.
cpt2la dpt ank, boleh bwk dtg kelas =p
nanti kenduri jgn lupe jemput ek =)

:) said...

hehehe... ak pun nak dukung gak. biar jadi 'anak angkat' 11th colony. hehehe.. go ipen!

sweet... said...

wah sweet la bile dah kahwen..ni tringin nk khwn ni...nk khwn jgk!!!anyway...slmt pgntn baru..smoga bahagia hingga akhir hyt...

Anonymous said...

congratz ipin n k.tikah. ble tgk korang, sweet sgt.. rse nk kawen r lak. hihi.
ak sokong part yg dptkn ank tue. hihi. ipin, nk ank buah tuk 11th colony.

ohma said...

nak kawen tp takde calon...

Anonymous said...

alfu mabruk buat ipen n tikah
moga barakah melimpahi rumah tangga korang berdua
sape yg dah ada calon dan mampu,jgn tunggu lame2...

Anonymous said...

betul tu..
jangan tunggu lama2,
nanti lama2 dia diambil org...

Anonymous said...

dah ade calon tp belum mampu...doakan ak....

Anonymous said...

buat la kecik2 je...rasanya parents paham, kita kan students lg...

kwan ipin said...

anon. ak nk doakan tp xtau sape ko?

Anonymous said...

aku anon bin(ti) takbernama..hehehehehe

Anonymous said...

kawen bkn skdr suke2. kawen ttg tggjwb. nsht aku, hrp ko dpt pikul tggjwb ngn baik la ipen. sape laki yg rase hidup dia serabut lg 2, toksah la pk psl kawen lg, nnt da kawen, diri sendiri x terurus, kene jage bini lg.. hahaha.

Anonymous said...

stuju..kawen ni tanggungjawab die besar...kite hidup dgn die untuk selamanye insyaallah bkn sebulan dua je..byk yg kita kena consider..kite bkn hanye kawen dgn die je tp perlu kire family die gak..respect gak kat ipen coz die brani..nk jaga makan pakai dan bimbimg die lg..kalo ad ank lg besar tanggungjawab..nk didik die lg..to ipen jadilah nakhoda yg bagus dlm mengemudi bahteramu hingga akhir hayat..insyaallah

Anonymous said...

i think most of us know that already. once mentioned here is enough. no need to repeat. not everybody reads what is posted here by the way

hambaAllah said...

untuk yg sudah berkahwin, akan berkahwin dlm masa terdekat, yg merancang nak kahwin, dan yg masih mencari-cari...

Ya Allah… Seandainya telah engkau catatkan dia milikku tercipta buatku,
Satukanlah hatinya dengan hatiku,
Titipkanlah kebahagian antara kami,
Agar kemesraan itu abadi,
Dan ya Allah ya Tuhanku yang Maha Mengasihi,Seiringkanlah kami melayari hidup ini,
Ke tepian yang sejahtera dan abadi,
Tetapi ya Allah,Seandainya telah engkau takdirkan dia bukan milikku,
Bawalah ia jauh dari pandanganku,
Luputkanlah ia dari ingatanku,
Dan peliharalah aku dari kekecewaan,
Serta ya Allah ya tuhanku yang maha mengerti,Berikanlah aku kekuatan,
Melontar bayangannya jauh ke dada langit,
Hilang bersama senja nan merah,
Agar aku bahagia,
Walaupun tanpa bersama dengannya
Dan ya Allah yang tercinta… Gantilah yang telah hilang, Tumbuhkanlah kembali yang telah patah,
Walaupun tidak sama dengan dirinya,
Ya Allah ya tuhanku, Pasrahkanlah aku dengan takdirmu,
Sesungguhnya apa yang telah engkau takdirkan,
Adalah yang terbaik buat ku,
kerana Engkau maha mengetahui,
Segala yang terbaik buat hamba Mu ini,
Ya Allah… Cukuplah engkau sahaja yang menjadi pemeliharaku,
Di dunia dan di akhirat,
Dengarlah rintihan dari hamba Mu yang daif ini,
Jangan engkau biarkan aku sendirian,
Di dunia ini mahupun di akhirat,
Menjuruskan aku kearah kemaksiatan dan kemungkaran,
Maka kurniakanlah aku seorang pasangan yang beriman,
Supaya aku dan dia sama-sama dapat membina kesejahteraan hidup,
Ke jalan yang Engkau redhai,
dan kurniakanlah padaku keturunan yang soleh.
Amin.. Ya Rabbal A’lamin.

Anonymous said...

thniah kpd encik ripin. tp aku xnk follow ko la pen kawen awl, aku nk kawen lps abeh bljr kot. :)

-john- said...

mane gambar bachelor party ??